loading...
سوکا،همه چیز از مد و فشن,آرایش و زیبایی
خرید آسان و ارزان
http://up.soca.ir/view/496000/4.jpg
http://up.soca.ir/view/495961/www.soca.ir.jpg

http://up.soca.ir/view/495967/soca.ir.jpg

sOcA بازدید : 1688 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس های غمگین دلتنگی بهمن 93,اس ام اس های غمگین تنهایی و دلتنگی بهمن 93,اس ام اس غمگین,اس ام اس تنهایی,اس ام اس دلشکسته,اس ام اس دلتنگی,پیامک دلتنگی بهمن 93,پیامک تنهایی بهمن 93,اسمس غمگین تنهایی و دلتنگی,اس ام اس های دلتنگی بهمن 92,اس ام اس دلتنگی گلچین شده,لایف اس ام اس,SOCA.ir,اس ام اس های غمگین و دلشکسته,اس ام اس های تنهایی,اس ام اس های تنهایی بهمن 93,اس ام اس های زیبا با موضوع تنهایی,اس ام اس با موضوع دلتنگی,اس ام اس های ارسالی کاربران, پیامک تنهایی و فراق عاشقانه,SMS Tanhayi,اس ام اس های غمگین و تنهایی بهمن 93,اس ام اس با موضوع تنهایی,اس ام اس تنهایی,پیامک تنهایی,اس ام اس فاز تنهایی,اس ام اس دلشکسته و تنها,اس ام اس برای آدم تنها,اس ام اس فازسنگین تنهایی,اس ام اس تنها بودن93,اس ام اس شکست و تنهایی,لایف اس ام اس,SOCA.ir,استاتوس غمگین تنهایی,مسیج تنهایی,اس ام اس های تنهایی بهمن 92,اس ام اس های زیبای تنهایی بهمن 93,اس ام اس تنها,تنهایی,


sms tanhayi
اس ام اس تنهایی


دلم یک دنیا میخواهد پر از رنگهای دخترانه
پر از سرودهای کودکانه
پر از لباسای بچگونه
پر از آغوش های مادرانه
گریه های بی بهانه
دلم روزهایی را میخواهد که وقتی گریه میکردم مادرم آرامم میکرد نه بالشتم


sms tanhayi
اس ام اس تنهایی


چرانگاه میکنى?
تنهاندیده اى?
به من نخند,,,
من هم روزگارى عزیزدل کسى بودم,.


sms tanhayi
اس ام اس تنهایی


سبُک‌ تر شدیم
اما
بالا نرفتیم دیگر...
باری که از روی دوشمان برداشته شد
بال‌هایمان بود...

  

sms tanhayi
اس ام اس تنهایی


این روزها برد با کسی است که بی رحم باشد...
از دلت که مایه بگذاری سوخته ای


sms tanhayi
اس ام اس تنهایی


وقتی می گویم :دیگر به سراغم نیا! فکر نکن که فراموشت کرده ام....
یا دیگر دوستت ندارم!.... نه.... من فقط فهمیدم :وقتی دلت با من نیست؛
بودنت مشکلی را حل نمی کند، تنها دلتنگترم میکند


sms tanhayi
اس ام اس تنهایی


امروز روز آخر است...
فراموشت میکنم
دیروز هم روز آخر بود...
هر روز من
به بهت زدگی می گذرد
من هر روز فراموشت می کنم...
اما چه فایده که با هر طلوع خورشید
دوباره تمام من میشوی....


sms tanhayi
اس ام اس تنهایی


من چقدر دلتنگم
و چقدر تشنه لبخند کسی که باران را میشناسد
دریا رامیفهمد
و میداند سنگ سنگ است و نباید پرتاب کرد...


sms tanhayi
اس ام اس تنهایی


متنفرم از صدای اون زنی که نصفه شب میگه:
"""مشترک مورد نظر شما در حال مکالمه می باشد... """""
:(


sms tanhayi
اس ام اس تنهایی


تنها بعضی از آدما بارون رو احساس می کنن! بقیه فقط خیس می شن...


sms tanhayi
اس ام اس تنهایی


ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﻫﺰﺍﺭ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﯼ ﻣﺤﮑﻢ ﻭ ﺯﯾﺒﺎ ﺩﺍﺭﺍﻣﺎ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﻡ ﺳﯿﺎﻩ ﺷﺪ،
ﺑﻬﺎﻧﻪ ﯼ ﻧﺒﻮﺩنت ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺑﻮﺩ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﻨﮕﯿﻦ


sms tanhayi
اس ام اس تنهایی


با تنهاییم صحبت میکردم، می گفت من جای تو بودم، مرده بودم.....


sms tanhayi
اس ام اس تنهایی


دستانش را بگیر!
آنقدر نزدیکش باش که گرمای نفس هایش را حس کنی!
خوب عطرش را بو کن!
موقع بوسیدنش از ته دل ببوسش... از ته دل نگاهش کن!
از تمام لحظات باهم بودن نهایت استفاده را بکن!
روزی می رود...
و حسرت همهء اینهایی که گفتم در دلت می ماند...


sms tanhayi
اس ام اس تنهایی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید آسان و ارزان


http://up.soca.ir/view/495997/wWw_soca_iR_142757%20-%20Copy%20-%20Copy.jpg


http://up.soca.ir/view/495987/wWw_soca_iR_142757%20-%20Copy.jpg



http://up.soca.ir/view/495993/W-2.jpg

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    وقتی میخوای با کسی دوست بشی کدوم یکی از اینا برات بیشتر اهمیت داره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 841
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 973
  • بازدید ماه : 973
  • بازدید سال : 35,617
  • بازدید کلی : 2,119,418