loading...
سوکا،همه چیز از مد و فشن,آرایش و زیبایی
خرید آسان و ارزان
http://up.soca.ir/view/496000/4.jpg
http://up.soca.ir/view/495961/www.soca.ir.jpg

http://up.soca.ir/view/495967/soca.ir.jpg

sOcA بازدید : 2725 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (1)

اس ام اس عاشقانه دلشکسته کنایه دار و تیکه دار

اس ام اس عاشقانه دلشکسته کنایه دار و تیکه دار

نه پیشانی من به لب های تو رسید …

نه لیاقت تو به احساس من …

چیزی به هم بدهکار نیستیم

هر دو کم آوردیم !

* * *

دلگیر نباش !

تقصیر از خودت بود !

دسته کلید علاقه که گم شد

باید عوض میکردی قفل تمام آرزوها را !

* * *

کاش می دانستی عشق و هوس دو مقوله ی جدا از هم هستند

عشق بهانه ات است ، به هوس هایت برس

* * *

من برای با تو بودن از همه چیز گذشتم

تو چی؟

داشته هایت را به رخم میکشی؟

* * *

شیشه نازک احساس مرا دست نزن !

چِندشم می شود از لک انگشت دروغ !

آن که میگفت که احساس مرا می فهمد …

کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت !

* * *

بساط کرده ام و تمام نداشته هایم را

ﺑﻪ ﺣﺮﺍﺝ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ

بی انصاف چانه نزن ﺣﺴﺮﺕ ﻫﺎﯾﻢ

به قیمت عمرم تمام شده!

* * *

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم

نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه

نمک را بگذار برای من

که می خواهم این زخم همیشه تازه بماند !

* * *

دلم از نبودنت پر است

آنقدر که اضافه اش از چشمانم می چکد
* * *

تو می خواستی بشی سنگ صبورم

تو شدی سنگ و من هنوز صبورم

* * *

دلم نگرفته از اینکه رفته ای …

دلگیرم از همه دوست داشتن هایی که گفتی ولی نداشتی …

* * *

اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند

تو در دروغ گفتن رکورد زدی …

من در باور کردن …

* * *

من چرک نویس احساسات تو نیستم

دوستت دارم هایت را جای دیگری تمرین کن

* * *

چه ساده بودم که گمان می کردم به دورم می گردند

کسانی که دورم می زدند …

* * *

آدم ها تنها که نباشند ، می روند

تنها که می شوند ، برمی گردند

وقتی که برگشتند تنها لایق یک جمله اند : هِررررری

* * *

هی ( ر ا ه ) آمدم با تو

هی ( ه ا ر ) شدی با من

* * *

مشکل اینجاست که ما از هر کرمی

انتظار پروانه شدن داریم !

* * *

آدم مرد باشه و از تو آشغال ها نون دربیاره

تا اینکه آشغال باشه و از نامردی نون دربیاره

* * *

مغرور احساسم شدی

گذشتی از رو گریه هام

لعنت به لحظه هایی که

تو همه چی بودی برام

* * *

چقدر خوبه بعضی از آدما بدونن که اگر چیزی رو به روشون نمیاری

“از سادگی نیست”

شاید دیگه اونقدر واست مهم نیستن که روشون حساس باشی

* * *

وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت

فهمیدم که گاهی

هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است

* * *

* * *

بدترین حسرتی که در زندگی می خوریم

از کارهای خطایی که مرتکب شده ایم ، نیست …

بلکه از این است که…

چرا کارهای درست را برای کسی که لیاقتش را نداشته

انجام داده ایم …

* * *

نگران نباش ، نفرینت نمیکنم !

همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست ، برایت کافیست !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amo7374 در تاریخ 1392/11/25 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

سلام عالی بود مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسیشکلک


کد امنیتی رفرش
خرید آسان و ارزان


http://up.soca.ir/view/495997/wWw_soca_iR_142757%20-%20Copy%20-%20Copy.jpg


http://up.soca.ir/view/495987/wWw_soca_iR_142757%20-%20Copy.jpg



http://up.soca.ir/view/495993/W-2.jpg

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    وقتی میخوای با کسی دوست بشی کدوم یکی از اینا برات بیشتر اهمیت داره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 841
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,001
  • بازدید ماه : 1,001
  • بازدید سال : 35,645
  • بازدید کلی : 2,119,446